Az állásajánlat részletei:
Budapesti cégünk számára keresünk Személyi asszisztens munkakörbe kollégát.
Több mint 10 éve működő ingatlan tanácsadó cég keres új back office munkatársat
________________________________________
Feladatok
• Bejövő hívások, levelek kezelése, fogadása, rendszerezése
• Protokolláris tevékenységek szervezése
• Ügyfelek fogadása
• Napi adminisztráció kezelése ( táblázatok, kimutatások, szerződések)
• Riportok, kimutatások, prezentációk készítése
• A management tagjainak támogatása
• Irodavezetői feladatok ellátása
• Megbeszélések, értekezletek szervezése, időpontok egyeztetése, illetve a határidők betartásának figyelemmel kísérése
Elvárások
• Középfokú végzettség
• Hasonló munkakörben, minimum 1-3 éves, felsővezetői vagy személyi asszisztensi tapasztalat
• Informatikai ismeretek (MS Office)
• Jó együttműködő képesség, átlagon felüli kommunikációs készség, önállóság, Terhelhetőség, precizitás, jó problémamegoldó készség,
•
• Amit kínálunk
• Versenyképes jövedelem
• Elegáns munkakörnyezet
• Munkaidő: H-P 9-18
Görgessen lejjebb az állásajánlat kapcsolati adataiért!
|
Reklám
|